جزایر فارو - آلمان : ژرمن ها آماده جشن صعود/میریسلاف آماده شکستن رکورد بمب افکن

http://u.goal.com/314200/314234hp2.jpg

میروسلاو کلوزه مهاجم کهنه کار ملی پوش لاتزیو امیدوارست سه شنبه شب با گلزنی برابر جزایر فارو بتواند رکورد 68 گل ملی گرد مولر را بشکند در حالی که آلمان ها تلاش می کنند با کسب پیروزی در این بازی امیدوار صعود به جام جهانی 2014 برزیل باشند.

در بازی جمعه شب برابر استرالیا کلوزه  موفق شد با زدن یک گل از سه گل تیمش به یک قدمی شکستن رکورد گرد مولر بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آلمان ها برسد.در آن پیروزی توماس مولر و تونی کروس نیز موفق به گلزنی شدند.بنابراین سه شنبه شب جایی که آلمان در خانه جزایر فارو به مصاف این تیم می رود بهترین فرصت برای کلوزه خواهد بود تا بتوانند برابر ضعیف ترین تیم این گروه به راحتی تعداد گل های ملی خود را بیشتر کند ضمن اینکه تیمش یک گام دیگر به جام جهانی 2014 برزیل نزدیک تر شود.

 



انتظار نمی رود پسران یواخیم لوو در این بازی به نتیجه ای غیر از پیروزی برسند همانطور که آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل بعد از شکست 5-1 برابر انگلیس در سال 2001 هرگز در این مرحله تن به شکست نداده اند.

همچنین آلمان ها هنوز در مرحله مقدمانی هیچ رقابت مهمی از سال 2007 به بعد - شکست 3-0 برابر چک-طعم شکست را در این مرحله تجربه نکرده اند و در حال حاضر پس از پیروزی جمعه شب برابر استرالیا با 5 امتیاز اختلاف نسب به تیم دوم جدول یعنی سوئد در صدر گروه سی قرار گرفته اند

قهرمان سه دوره جام جهانی در هفت بازی  ای که در گروه سی انجام داده 25 بار موفق به گلزنی شده و به احتمال فراوان در بازی سه شنبه شب برابر جزایر فارو این تعداد گل ها بیشتر هم خواهد شد چرا که جزایر فارو تا به این جای کار 22 گل از حریفان خود دریافت کرده اند.

از زمانی که جزایر فارو موفق شده در مرحله مقدماتی جام جهانی در یک بازی هر سه امتیاز را کسب کند 4 سال می گذرد جایی که آنها موفق شدند با حساب 2-1 برابر لیتوانی به برتری برسند.

دیدار رفت این دو تیم که در هانوفر برگزار شد به ماه سپتامبر 2012 بازمی گردد که آلمان موفق شد 3-0 به پیروزی برسد.هر چند که در بازی سه شنبه شب جزایر فارو از امتیاز میزبانی و بازی در خانه برخوردارند اما نباید تعجب کرد اگر شاگردان یواخیم لوو بتوانند نتیجه بازی رفت را بار دیگر تکرار کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392 ا 22:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.